Гарантійне сервісне обслуговування фотоелектричних і геліотермальних систем, теплових насосів, традиційних систем теплопостачання
Сервісний відділ нашої компанії виконує як гарантійне та післягарантійне обслуговування побудованих нами систем, так і сервісне обслуговування систем у побудові яких, ми не брали участь. Для підвищення якості нашої роботи ми ведемо каталогізацію всієї інформації про об’єкт (схеми, фото, паспорта обладнання). Наявність власного складу дозволяє в найкоротші терміни вирішити проблему заміни обладнання по гарантії. Швидкість реакції по події до 24 години в робочі дні в стандартному пакеті надання сервісних послуг.
Завдяки ретельному контролю якості на етапі виробництва, а також суворому відбору виробників обладнання, ми домоглися прекрасних показників відмовостійкості комплектуючих. Відсоток комплектуючих з виявленими заводськими дефектами не перевищує 0,5% від усього обсягу поставок! За рахунок цього, співробітники нашого сервісного центру практично не завантажені ремонтами і 80% свого часу витрачають на консультації наших клієнтів.
Порядок сервісного обслуговування клієнтів компанії АТМОСФЕРА:
Сервіс-інженери Атмосфери пройшли навчання та сертифіковані у таких виробників:
Сервісний центр компанії АТМОСФЕРА в своїй роботі керується виключно законодавством в області захисту прав споживача, і строго слідує всім законним процедурам. Проте, йдучи на зустріч своїм клієнтам, ми часто спрощуємо багато формальні вимоги законів у бік інтересів клієнта і скорочуємо терміни проведення гарантійних і сервісних ремонтів. Але не дивлячись на спрощення процедур сервісного обслуговування, в нашій компанії діють правила , виконання яких з боку наших клієнтів потрібно обов’язково:
Для приватних клієнтів і власників об'єктів енергетики
Для отримання гарантійного чи сервісного обслуговування по об’єктах на яких встановлені комплектуючі поставляються нашою компанією, Вам необхідно в першу чергу звернутися до організації, що проводила монтаж устаткування або з якою у Вас укладено Договір про сервісне обслуговування Вашого об’єкту. У випадках, коли вам не вдається зв’язатися з зазначеними організаціями, або у вас виникли інші складності з сервісного обслуговування Вашого об’єкту, ми зможемо запропонувати Вам вихід з практично будь сформованої ситуації. Завдяки широкій дилерській мережі доступний практично будь-який регіон.
Для отримання сервісного обслуговування вашого об’єкта, просимо Вас заповнити та надіслати нам Заявку на прийняття об’єкта енергетики на сервісне обслуговування (скачати справа).
Для дилерів і оптових покупців
УВАГА! Без повністю заповненої Рекламації на обладнання, наш сервісний центр не виконує ніяких дій. І датою прийняття обладнання на сервісне обслуговування вважається дата подачі Рекламації (заповнити за посиланням праворуч).
Після отримання заповненої Рекламації, наш сервіс-менеджер зв’яжеться з Вами в найкоротші терміни для узгодження деталей проведення сервісної підтримки.
Як правило, ми ремонтуємо або замінюємо дефектне обладнання менш ніж за 7 днів при виконанні таких умов:
- якщо ми отримуємо коректно заповнений Запит з повним детальним описом дефекту, підтверджуючими фотографіями, описом режимів використання обладнання та зазначенням схеми проекту в якому були використані комплектуючі з виявленим заводським дефектом;
- у наших інженерів не виникає сумнівів у дотриманні режимів експлуатації, режими експлуатації вказані, заводський дефект однозначно ідентифікований;
- немає необхідності проводити додаткове тестування або налаштування обладнання для виявлення дефекту.
* Ми надаємо спеціальні умови сервісного обслуговування для наших сервіс-партнерів. Детальні умови сервісного та гарантійного обслуговування для дилерів і сервіс-партнерів ви можете отримати у вашого менеджера у відділі продажів.